Гарантія

Гарантія від інтернет-магазину “Ваші меблі”

Наш інтернет-магазин надає можливість скористатися гарантією від виробника. Для того, щоб зберегти повноцінну гарантію на продукцію, ви можете звернутися до послуг наших найкращих спеціалістів, які доставлять та зберуть ваші меблі.

Якщо ви будете дотримуватися експлуатаційних норм та правил, то протягом часу, коли діятиме гарантія, наш магазин безоплатно усуне будь-який виробничий дефект. Якщо він не підлягає усуненню, тоді ми здійснимо заміну бракованого елементу. Час виконання гарантійного обслуговування кожний виробник встановлює в індивідуальному порядку.

Умови отримання гарантії на меблі з каталогу магазину

Ми завжди намагаємося слідувати побажанням клієнтів, та з розумінням відноситися до їх прохань, проте є низка випадків, коли покупець отримує відмову в гарантійному обслуговуванні. Це трапляється, коли:

  • час дії гарантії добігає кінця;
  • на меблях виявлені пошкодження, які заподіяв клієнт чи третя особа;
  • пошкодження з’явилося внаслідок стихійного лиха чи нещасного випадку;
  • пошкодження з’явилося через неохайне ставлення до меблів, або недбале використання (у якості приклада можна привести ігнорування температурних режимів, перенавантаження, проливання рідини, та пошкодження механічного типу);
  • пошкодження на товарі з’явилося внаслідок порушення експлуатаційних норм того чи іншого виробу;
  • покупець заносив та встановлював меблі самостійно, без допомоги співробітників нашого магазину (крім випадків фабричної помилки);
  • товар створювався і був доставлений під індивідуальне замовлення;
  • меблі зібрали, або пошкоджений елемент вже встановили;
  • якщо покупець не став зберігати пакування та спеціальні наклейки.

Післягарантійне обслуговування

Підкреслимо, що ми цінуємо та з повагою відносимося до всіх клієнтів. Саме тому, наш магазин готовий піти вам назустріч навіть у випадках самостійного пошкодження меблів або закінчення гарантійного терміну. 

У такому разі ви можете звернутися до післягарантійного обслуговування. Його суть в наступному: продавець на прохання клієнта, організовує ремонтні роботи товару, який зламався або його окремих елементів.  При цьому доставлення пошкоджених меблів та вартість роботи оплачуватиме покупець.